Salı, Kasım 17, 2009

Haftanın Yorumu 2


Hakan Şükür'ün konuşmalarıyla başlayalım;

Elano'nun yerinde kim olsa Brezilya milli takımında asist yaparmış zaten, şimdi merak ediyorum Hakan Şükür İngiltere Milli Takım'ının Teknik Adamının dünyanın en iyi takımı dediği Brezilya milli takımında kendi bölgesinde oynayan dünyaca ünlü futbolcularımı kesmek önemli olan yoksa o sahada asist yapmak mı? Katılıyorum sana orda herkes asist yapar ama herkes orada OYNAYAMAZ!
Neden bizi bırakıp giden arkamızdan atıyor, taraftarın gönlünde taht kuranlar neden kalleşlik yapıyor?

Basketbol'un Derbisi

Fenerbahçe resmi açıklama yapmış biz saha içinde olay çıkarmıyoruz diye, yoksa bizim Efes Pilsen maçında izlediğimiz senaryo başkamıydı? Soyunma odasını canlı yayında basan taraftarları duymadık mı? Ama her nedense konu Galatasaray olunca hem sevgili medyamız hem değerli yorumcularımız konuları sapıtıyor, Ercan Saatçi olayı ne çabuk kapandı. 
Fenerbahçe'li bir taraftar taraftarımızı nasıl kışkırttığı gün gibi aşina neden saklanıyor, Fenerbahçe'li oyuncu bizim taraftara yumruk atıyor neden saklanıyor, gün yüzüne çıkartılmıyor. Hepsi Keita'ya atılan su şişesinde olduğu gibi meydana çıkacak!

İlk Günlerim Blog İzlenimleri

Öncelikle 2 blog var ki, gerçekten takımları için yazıyorlar, doğruları yazıyorlar. Armanın Peşindeyiz ! & Sportif Cümleler eğer Galatasaray taraftarı iseniz, eğer futbolu seviyorsanız bu iki blog'u izlemeyi unutmayın!

Ahmet Çakar ve KanalTürk

Aslında Gs taraftarı sevmez ama şu orta parmak sevdalısı bir hanımefendi var, onu kanalda gerçekten çok iyi bozuyor. İlk başta gayet soğuk kanlı davranan orta parmak sevdalısı Ahmet Çakar görüntülerden bahsetmeye başlayınca sakinliğini yitiriyor ve tam video yayınlanacak iken tesadüf(!) kanal'da arıza çıkıyor ve kadın canlı yaından alınıyor. Biz UYUMUYORUZ!

Milan Baros Dönüyor

Kral alçılardan kurtulmuş, beklenenden erken düzelecek gibi, onu en yakın zamanda sahalarda görmek istiyoruz!

De Nigris
Elveda Maskeli Adam..

SON SÖZ

Fenerbahçe'li bir arkadaşın bloguna rastladım Elano Piç Edilirken diye bir yazı serisi oluşturmuş ve Elano'yu yerden yere vurmuş, o arkadaşa soruyorum, bir hafta Katar'da bir hafta Güney Amerika'da bir hafta Dünyanın başka bir yerinde olmak sence nasıl olur? Üstelik yeni bir takımla, arkadaş Süper Lig'deki tüm takımları incelemiş ama Fenerbahçe'ye gelince sanırım, daha öznel yazılar yazmış, medyadaki tüm uydurma haberleri blog'da öyle bir gererek yazmış ki hayret ettim, lütfen Futbol'u kirletmeyin!

3 yorum:

  1. Blogu beğenmene sevindim. Yorumların için teşekkürler. Bu tür yazılarını çok beğeniyorum. Böyle derlemeler çok hoş oluyor. Devamını diliyorum kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler (: sizi olduğunca takip ediyorum başarılar..

    YanıtlaSil
  3. Biz bıktık Fenerliler ile uğraşmaktan ama onlar hala aynı dalgada devam ediyorlar :)

    KRAL ise keşke futbolu bıraktığı gibi kalabilseydi..

    YanıtlaSil