Perşembe, Kasım 19, 2009

Haftanın Yorumu 3 - Göze Çarpanlar


Haftanın yorumu diye başlıyorum ama her hafta bir konunun olması şart değil belki 2 günde 1 belki 2 haftada 1 yazı yazıyorum bu başlık altında. Bugün gerçekten darbe üstüne darbe yiyoruz ve Parmak Sevdalısı bir bayan vardı, onun da cezası belli olmuş;

Büyük kaptan Arda Turan Domuz Gribi

Önceki yazımda bahsetmiştim ama sadece elimizde resmi açıklama vardı, bugün kulübümüzün doktoru açıklama yaptı ve Arda'nın ateşinin 37 dereceye kadar çıktığını söyledi. Ama korkulacak bir şey yok, hastalığı atlatmak üzereymiş.

Alt Yapmı Çöktü mü?

Kulübümüz'den yapılan açıklamada futbol akademisinde personel ve oyuncularımızdan tam 7 tanesinde h1n1 virüsüne yakalandığı saptanmış.

Şok İstifalar!


Resmi Siteden aldığım yazıyı aynen paylaşıyorum;

Galatasaray Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Sayın Yiğit Şardan, Yönetim Kurulu üyeliği ve Başkan Yardımcılığı görevlerinden istifa ettiğine ilişkin mektubunu Galatasaray Spor Kulübü Başkanlığı'na sunmuştur.

Basketbol Maçı'nın cezaları

Basketbol maçında çıkan olaylar ilgili olarak Mehmet Helvacı bir açıklama yaptı ve lig'den düşürülmenin söz konusu olmadığını belirtti.

Bayan Parmak'ın cezası

Olaylı başlatan parmak sevdalısı fenevbahçe'li bayan tam 6 ay basketbol maçına giremeyecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder