Çarşamba, Kasım 04, 2009

Rütbeni Bileceksin ! Yorum..


Bundan sonra bazı günler yorum yazmaya karar verdim, Galatasaray hakkında çıkan haberler, takımımızın gidişatı gibi konularda yorum yapmayı planlıyorum.

İlk olarak şundan başlamalıyım ki Antu.Com büyük bir sessizlik içinde ilk başta bizim attığımızı söylediler Keita'ya o su şişesini, baktılar yalan olduğu çıktı susmayı tercih ettiler. - Fb'liler su şişesini atanı bulmuşlar, kombineli bir taraftar(!) çıktı. -

Sivasspor maçında adeta topa dokunmak istemedik, çok durgun bir maçtı ki seyirci desteği azdı. (Havanın soğuk olması buna bir neden olabilir.) Maçın adamı bence Mustafa Sarp, ilk geldiği günler Bursaspor'lu bir abim Mustafa'nın Bursaspor taraftarının satılmasını istediği ve adete saç baş yoldurduğunu söyledi. Buna da diyecek laf bulamıyorum teşekkürler Frank Rijkaard!
Arda eski temposunu yavaş yavaş kazanmaya başlamış dikkatimi çekti ama kafasının rahat olmadığı kesin, Sivasspor maçında özellikle 2. devre Arda güzel bir oyun oynadı.
Harry Kewell Sivas maçında çok temposuzdu ama attığı gol bizi uçurdu, tek bir şey diyorum lütfen bizle kal Kewell...

Şampiyonlar ligi geceleri bir başka oluyor, Ronaldinho eskisi gibi artık, Milan'da çok iyi bir hava yakalamış, futboluna doyum olmadı Ronaldinho'nun.. Beşiktaş şansız diyorum olmuyor, beceriksiz diyorum olmuyor, acil olarak birşeyler yapılması gerelkiyor bu takıma, üstelik Çarşı nede hep bizim bestelerimizi edtleyip kullanıyor anlam veremiyorum!

D.Bükreş maçı için çok umutluyum, taraftar desteği yok çünkü D.Bükreş cezalı, Nonda tek başına yeterli olacakmı konusu kafalıarı karıştıran tek soru işareti ama lig arasında yerli bir forvet geliyor gibi duruyor ama hayırlısı... Bu arada Frank Rijkaard Nonda'nın Galatasaray'da çok alternatif'i olduğunu söyledi..

Amatör yorumlarımı okuyan herkese teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder