Pazar, Aralık 06, 2009

Ruhunu Ortaya Koyanlar! Galatasaray - İstanbul Belediyespor 1 / 1


Maçı başlamamış yerimize oturuyoruz, arkadan bir ses "Bu hakem maçı katleder!" iyi oynadık aslında, sahada berbat bir Galatasaray yoktu! Ama berbat oyuncularımız vardı, özellikle Uğur defansa dönerken çok sıkıntılı anlar yaşattı bize! Kewell ve Nonda ile bulamadığımız pozisyonları değerlendiremeyince sonuç böyle oldu ve liderlik tekrar bize el salladı!

Galatasaray kalitesine yakışmayan o kadar çok futbolcumuz var ki söylemek istemiyorum Leo'nun her hatasını görmezden geliyoruz, Ufuk gibi bir kaleciyi almışız adam her maçı şeref tiribününde izliyor.. Galatasaray'a transfer şart! Özellikle Baroş'tan sonraki forvet hattımız berbat eski yazılarımda yazmıştım ve tekrar söylüyorum Ah Baroş Olsaydı! dediğim kaç posizyon var!

Geçen sene kadıköy'de Lincoln'ün frikiğini çift vuruş demiştim deyip vermeyen bu hakem tekrar bir Galatasaray maçında görev almış, bu önemli haftada!

Çok samimi söylüyorum Sabri, Servet, Ayhan, Nonda, Linderoth bu takıma yakışmıyor, hepsi için ayrı bir neden var! "Bu benim görüşüm." Acil olarak transfer hareketlerine başlayıp bitirmemiz lazım kaampta olmayan futbolcuları 4 - 5 haftada sahada göremiyoruz çünkü.

Bu maç ile ilgili daha yazacaklarım bitmedi ama Galatasaray'lılık ruhunu ortaya koyan bir futbolcu var ki geldiği günden beri dilimden, kalemimden hiç düşmedi. Alın size konuşma!

Mustafa Sarp :''Ben İngiltere Premier Ligini İzlerken, Ordaki Oyuncuları Görürken Futbolculuğumdan utanıyorum..Hakemlerde Gidip Ordaki Hakemleri İzlesin.. Ben Futbolculuğumdan utanıyosam Onların Hayli Hayli utanması Gerekiyor ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder