Cumartesi, Ocak 02, 2010

Kayserispor Basın Sözcüsü: Galatasaray ile dalga geçtim


29 Aralık günü çoğu spor sitelerinde Galatasaray'ın Kayserispor'lu Ali Turan'ı sözleşmesi devam ettiği hale ayartmakla suçladı! artık nerelere geldiğimizi görünce şaşırıyorum, transfer teklifi götürmek ne zamandan beri ayartmak oldu? sadece sözleşmesi biten futbolcumu başka takıma gidebilir.

Ondan sonra ilk başlarda kim söylediyse bildiğim bir haber dolaşmaya başladı ortalıkta;

Kayserispor, Galatasaray kulübü ile 125 bin avro ve A-2 takımından bir futbolcu karşılığında anlaşmıştır. Medyada görünenin aksine, asırlık kulübümüz olan Galatasaray, transferde uyulması gereken kanun ve etiğe tamamen uymuştur. Hassasiyetinden dolayı Galatasaray yönetimine teşekkür ederiz.

ve bugün Kayserispor basın sözcüsü Yücel Şahin konuşma amaçım Galatasaray'la dala geçmekti demiş. Galatasaray Spor Külübü'nün ne kadar büyük bir camia olduğunu sanırım bilmeyenler var. Dünya sıralamasında ilk 10'a giren bir Galatasaray, Uefa kupalı, Süper Kupalı GALATASARAY! Sıradan(!) bir Anadolu kulübü'nün konuştuklarını sallamayacak kadar büyüktür!

2 sene önce Mehmet Topuz'u satmıyoruz diye Gökhan Ünal'ı satmıyoruz diye medya haberlerine inanıp yazılar yazdınız, şimdi soruyorum o yazılar hangi müzede? Şimdi'de Ali Turan. Ben buraya yazıyorum o çocuk sezon sonu bedava başka takımlara gidecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder