Pazar, Ocak 17, 2010

ZTK Galatasaray 5 - Denizli Belediye 1

Türkiye kupası maçında Trabzon'un kendi evinde 6 attığı Denizli Belediye'yi grubun üçüncü maçınıda 5 - 1'lik skorla zorlanmadan yendik.


Öncelikle kalede Ufuk olmasını bekliyordum ama Aykut'la başlamışız maça  pek bir önemi yoktu zaten Denizli Belediye'nin ilk şutu 49. dakikada Volkanın kaydettiği goldü. Sonrasında zaten Aykut'la rakip takımından bir futbolcunun teke tek mücadelesi vardı ondada Aykut zamanında bir hamle yaparak topu kurtardı.

Elano Blumer bu adam gerçekten büyük bir yıldız tek paslarda olsun, verkaçlarda olsun, uzaktan çektiği şutlarla olsun büyük bir yıldız olduğunu belli ediyor, birde frikik'ten attığı top ağlarla buluşsaydı gerçekten güzel olacaktı. Üstelik kendisine gelen toplarda rakip takımdan bir oyuncu topu kazandığı zaman topun peşini bırakmıyor, sürekli koşuyor. Caner sürekli daha iyisini yapmaya çalışıyor, Trabzon'a attığı golün aynısını D.Belediye spora attı, sürekli koştu. Barış Özbek'i ben bir türlü çözemedim, bugün ilk 3 golde onun imzası vardı, 2 asist ve bir gol. Arda Turan, Servet, Uğur, Hakan, Mustafa Sarp gibi isimler ortalarda bir oyun oynadı bugün herkes kendine verilen görevi yaptı ekstra birşeyler kattıklarını pek göremedim doğrusu ama Mehmet Topal stoper olarak gerçekten çok iyi.

Nonda her zamanki  bugün kaçırdıklarımı diyim, güzel oynadı gol mü bulamadı diyim bilmiyorum ama bildiğim birşey var ki Baroş'un yokluğunda ileriye bir takviye şart. Nonda gönderilip yerine genç bir yerli ve sağlam bir yabancı alınabilir. {Sercan - Nistelrooy}



Emre Çolak bu çocuğa dikkat, bugün her topun peşinde koştu, sonuç olarak güzel bir frikik ve penaltı golune imzza attı uzun zamandır takımımdan böyle güzel bir frikik golu izleyemiyordum. Taraftar destek verdi, futbolcular destek verdi, ceseratini, özgüvenini sağlaması için herşey yapıldı oda hiç sırıtmadan varını yoğunu sahaya koydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder