Çarşamba, Şubat 03, 2010

Alkışlıyorum ama...

Turu zora soktuk, iyi oynadığımızda kimse söyleyemez, yeni transferlerimiz takıma biraz daha ısınırsa harika işler çıkacak gibi duruyor. Maç izlerken dikkatimi kaybetmişim, dalıp gitmişim sonra bir ara (dk 72)  topa Ayhan vurdu. Burada enteresan olan ne var demeyelim, maça çok sık bakmadım ama Ayhan'ın ikinci yarıda topa vurduğunu gördüğüm tek top dakika 73'te geldi.
Keşke sürekli ataklar yapsaydık, top hep bizim ayağımızda olsaydı, bir kaç tane daha etkili pozisyon genede yenilseydik razıydım.


Başlıkta Alkışlıyorum ama... yazmışım doğru bir tek kişiyi oda Elano, bugün çok hırslıydı, sürekli topu ayağında tuttu, ağırlığını koyu ortaya, etkilide oldu. Elano'yu ilk defa böyle görüyorum, devamını istiyorum, günden güne Elano'yu daha çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder