Pazar, Şubat 21, 2010

Derbi ve Ortamı: Bjk 1 Gs 1

Derbi ve ortamı ne oluyor hemen onu açıklamak istiyorum maçı kahvede izledim ve bir kez daha anladım ki Türkiye'de herkes Teknik Direktör!
Top Arda'nın ayağına gelince başlıyorlar saçmalamaya  "Messi koşuyor", "yavrum Messi senin yanında halt etmiş" bu beşiktaş taraftarındaki cekememezlik nedir anlıyamıyorum. Burası İspanya ligi değil Galatasaray'da Barca değil Arda kadar yetenekli bir futbolcunuz varsa çıkarın piyasaya!

Fenerbahçe transfer yapar Arda'dan daha iyi olacak diye adam tek maçta ilk 11'de gözükmez kaybolur gider, Beşiktaş transfer yapar Arda'dan daha iyi olacak diye tek maç dayanamaz! Hatalarının ardı arkası kesilmez!

Bugün maç hakkında konuşmak grekirse kötü oynadığımız söylenemez, ilk yarıda beşiktaş'ın atakları sık oldu. Uefa'dan yorgun dönen aslanlarımız, ikinci yarıda daha iyi oynadı sonuçta Arda'nın talihsiz bir sakatlığı ve Elano'nun oyunda çıkması ile skoru koruyamadık. Ama üstünde çok durulması gereken bir ikili var ki oda Lucas Neill ve Emre Güngör ikilisi adamlar çok güzel anlaşıyorlar. Şu Uğur'a bir türlü ısınamıyorum ben Sabri olsa daha iyi olurdu sanki. (Sabri-Neill-Emre-H.Balta) Özellikle Neill her maçta ayrı bir performans göstermiyor. Sürekli üst düzeyde bir oyun oynuyor, ileri doğru gelip oyun kuruyor bazen, önemli atakları tam zamanında kesip takımı rahatlatıyor. Leo Franco bugün Atl.Madrid maçında olduğu gibi kalede hata yapmadı.
Keita istekliydi ama o kadar kaliteli bir oyun ortaya koyduğunu söyleyemiyorum. Dos Santos biraz daha iyi olsa, biraz daha istekli olsa eminim Türkiye'de çok iyi işler çıkaracak bunu bize zaman gösterecek! Hadi bakalım..
Baroş en geç Eskişehir maçında sahada olacak, Harry Kewell'da ondan sonra fazla sürmez sahalara dönmesi, bir başka haber ise UEFA Avrupa Ligi'nde Galatasarayımızın rakibi Atletico Madrid La Liga'nın 23. hafta mücadelesinde deplasmanda Almeria'ya 1-0 yenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder