Pazar, Şubat 07, 2010

Haftanın Yorumu 4 - Hayatın İçinden

Kayseri deplasmanıyla başlamak istiyorum sert bir futbol vardı, iyi mücadele ettik. Pozisyonlar bulduk fakat gol atamadık. İleride bir futbolcumuz yoktu deyip forvet hattınız geçiştirebilir her ne kadar Galatasaray için bir bahane olmasada ama defans konusunda birşey söylemek istiyorum ki Haldun Üstünel'in yaptığı en iyi transfer belkide Lucas Neill.. Emre Güngörüde unutmamak lazım tabii... Gol kralını bünyesinde bulunduran bir takım bize gol atamadı, forvetsiz oynamamıza rağmen 3 puanı çok kötü kaçırdık.
İlk günler kimin neler yazdığına aldırmadan izledim onu, gün geçtikçe taraftarı, takımını ezberleyip daha iyi oynayacağını biliyordum, ben onu bu takıma çok yakıştırıyorum. İçimdeki Elano Blumer sevgisi bir başka...



Forvetsiz Aslan'ı ligin 2.liği bile göremeyeceğini iddaa eden bazı spor bilginleri, dün oynanan maçta 3 forvetli (fenerbahce 1 - Diyarbakır 1) takımını izleyip ne yorumlar getirecek. Emre'ye verilmeyen kartlar, Blica'nın yaptığı hareketler, Mehmet TOPuz'un rakip fubolcuya karşı yaptığı hareketler, hakemin tarafsız karaları bunlarıda yorumlarsa o kadar iyi olacak ki..


Antalya deplasmanında bir takım olaylar vardı, Jo'yu sakatlayan şahsiyet Caner'ide tehdit ediyormuş maçın içinde  "sessiz ol senide sakatlarım" diye. İnanmadım inanmak istemedim, bir insanın bu tür sözleri sarf edebileceğine ve daha sonra ben insanım deyip halkın arasında olabileceğine. Yazık..


Sakatlıklar ile ilgili ayrı bir durum sakatlığı 2 ay olabilirmiş. Oda bugünlerde belli olacak! Milan Baroş Almanya'da ve bu ay sonu takımla beraber çalışacak! Ayrıca Kewell bu hafta geliyor..


2012 Avrupa Şampiyonası eleme maçlarındaki rakiplerimiz belli oldu. 


A Grubu
TÜRKİYE
Azerbaycan
Kazakistan
Belçika
Avusturya
Almanya

Genellikle Türklerin çoğunlukla yaşadığı bulunduğu yerler zaten bazı takımlar Türk her maç evimizde gibi olacak. Bu maçları kazanıp çıkamazsak artık bilemiyorum neler olacağını, dün bir radyoda Tff yetkililerinden biri kuralardan sonra milli takımın başına kimin geleceğinin belli olduğunu artık yavaş yavaş sona yaklaştıklarından bahsetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder