Perşembe, Şubat 04, 2010

Sağlık Raporu: Galatasaray!

Çeşitli sosyal sitelerde Jo'nun sağlık durumu ile ilgili çok yazılar okudum, birazda araştırdım ama bizim sağlık ekibimiz düşündüklerimin aksine yanılttı beni ve haber kötü Jo tam 3 hafta sahalarda yok! Ben yarın antremana katılar yarında olmassa cuma kesin katılır diyordum..

Bugün resmi sitemizden yapılan açıklama Sağlık Raporu: Jo

Şimdi en ileride kim oyanayacak? Kewell'da yok, üstelik Nonda'yı gönderdik. Sakatlıklar bizim yakamızı ne zaman bırakacak? Sorular taştı sanırım!

Ama bizim takımlarımızda sütten çıkmış ak kaşık değil ki  her pozisyonda bizimkiler bilerek kendini yeremi atıyor. Her hafta sakat vermekten biz bıktık artık,vermekten Lincoln'ede aynı şeyler yapıldı. Şimdi Gio, Jo, Elano, Neill, Caner.. hangi birini sıralayım size. resmi sitemizde Sağlık Raporu diye başlayan yazı görmek istemiyoruz. Şanssızlıktır deyip geçiyorum, taccizgi.blogspot.com'dan aldığım şu resmi buraya koyarken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder