Pazar, Mart 28, 2010

35. Başkanımız Adnan Polat {100. Post}

Dün Galatasarayımız başkanını seçmek için sandık başına gitti. Sonucun ne olacağı belliydi ama rekabet tabi ki hizmet getirecek, kalite getirtecek.
5.234 tane oy kullanılmasının ardından sayımlar başladı ama hiç bir sandıkta Adnan polat geriye düşmedi. Bütün oylar sayıldıktan sonra başkanımız;

GENEL TOPLAM
SARI 2.290
KIRMIZI 2.944
BEYAZ LİSTE 133
İPTAL 35

TOPLAM SAYILAN OY
5.234

% DAĞILIM
SARI % 43,75
KIRMIZI % 56,25

istatistikleri ile tekrar görevinin başında. Başkanımızın Teşekkür konuşması

Bu arada 100.post başkanlık seçim sonuçlarına nasipmiş. 100 tane yazı yazım, yorumlar aldım, çok araştıran, çok blog okuyan bir insan olarak 100 post sonunda Galatasaray Blog'ları hakkında ufak bir değerlendirme yapmak istiyorum. Galatasaray ile ilgili bir blog tutmaya başlamadan önce böyle kaliteli bloglara rastlayacağımı pek ummuyordum ama görüyorum ki Galatasaray hakkında çok profesyonel yazılar yazan insanlar var.
Bir gün o blogların arasında başka bir blog yazarının beni yazdığını görmek bana mutluluk verecektir. Ama şimdi benim için daha erken..

RütbeniBileceksin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder