Salı, Mart 09, 2010

Ne Oldu Bize - Eskişehirspor 2 - Galatasaray 1

Dün akşam aradaki puan farkını rahat bir şekilde koruyacağımızı sanıyordum. O yüzden Galatasaray maçına iddaada h2 girdim. Gülenlere inat ben güveniyordum takımıma, orta alanda oynanacağını düşündüğüm maçın eller{!} ile oynanacağını sanmıyordum.
Maçın henüz başında ortamın nasıl gerileceği belli oluyordu. Çok asi bir şekilde oynayan eskişehir takımı puan almayı başardı. Hakemin verdiği kararlar ne kadar etkili olsada, ilk 11'deki futbolcularımızın milli takım için dünyanın bir ucundan diğer uçuna gidip gelmiş olduğu gerçeği olsada yediğimiz gollerde bizim büyük hatalarımız vardı. Servet'in yaptığı yanlışlıklar, Mehmet Topal'ın yaptığı yanlışlıklar bizi 3 puan'dan etti diyebilirim. Tabii topu eli ile kontrol eden futbolcuları saymıyorum. Unutmadan sahaya yağmur gibi su şişesi, bozuk para vs.. atan taraftarlarıda unutmuyorum. Bando eşliğinde küfür eden taraftarları, hatta maçtan günler önce forum sitelerinde anti Gs spor sitelerinde tehdit gönderip Galatasaray Eskisehir'e gelmesin diyenleride...

Ama Asalet'in yeter Galatasaray'ım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder