Pazar, Nisan 25, 2010

Galatasaray - Bursaspor

Mücadele, istek her iki takımdada var. Ne 3 ne 2 puan kaybı yaramıyor ne Galatasaray'a ne Bursa'ya...
Aslında bir takıma çok lazım her iki takımında puan kaybı, o yüzdenmidir ki bu kadar kötü yönetilen maç..
Bu maçı eğer kaybetmediysek Aykut'un son maçlardaki yükselen performansınada bağlamak gerekiyor. Gerçekten zamanlamaları ve önemli kurtarışlarıya içimizi rahatlatıyor. Herkes iyidir, herkes kötüdür ama kalecinin o maçtaki performansı maçı size kazandırabilir.

Önemli ataklarımız oldu, Gio ile Keita ile gole çok yaklaştık. Aslında benim futbol olarak gözüme çok hoş gözüken hareketlerde vardı maçta Mehmet Topal ve Hakan Balta'nın şutlarından bahsediyorum. Birde Arda'nın 4 kişiyi ardı sıra çalımlayıp attığı bir şut var ki oda korner oldu.

Mehmet Topal'ın bir kaç göze batan hatası olsada onların telafisi geçikmedi. Elano oyuna ağırlığını bir türlü koyamadı. Keita bugün çok hareketliydi ama yaptığı ortalarda düşündüklerini takım arkadaşları anlayamadı diyip üstünü kapatmak istiyorum.

Birazda Baroş'tan bahsetmek istiyorum ama o kadar çok kelime var ki onu anlatmak için, ne yapsak bilemiyorum. Attığı driplingler, çalımlar ve paslar... Oyun içinde ben buradayım diye o kadar belli ediyor ki kendini. Kendi pozisyonunu kendi yaratıyor, ara pasları gönderiyor takım arkadaşlarına, ileride tek olmasına rağmen havadan gelen topları arkasında ki 3 - 4 kişiye rağmen indirmeye çalışıyor bunu başarıyorda...

Şimdilik şampiyonluk maceramızın sonuna geldiğimizi düşünüyorum, eğer Bursaspor, Kayserispor'a puan kaybeder ve Beşiktaş'a yenilirse Şampiyonlar ligine merhaba deriz, yok iki maçtanda galibiyetle ayrılırsa ki bu büyük ihtimal Uefa Avrupa Ligin'deyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder