Cumartesi, Ocak 28, 2012

Bursaspor - Galatasaray

Uzun zamandır yazamıyordum, bugün ki Bursaspor maçıyla beraber bir şeyler karalamak istedim buraya yazmak belki sorunları çözmüyor ama benim sinirlerimi alır, rahatlamama yardımcı olur.

Kaç teknik direktör değiştirdik? Başkan değişti, vizyon değişti ama sahada gördüklerimiz hep aynı manzara, ben anlamıyorum birileri lütfen cevap versin bizim göremediğimiz ama hocaların gördüğü bu Sabri deki olay nedir?
Bir bizim mi aklımız yetmiyor bir şeyleri görmeye, taraftar anlamıyor mu?
Ha diyeceksin alternatif yoktur? Ee al o zaman. .
Sabriye laf edince, birileri atlıyor yok takım ruhu, yok bizim oğlan, Bordo maçında öyle demiyordunuz ne oldu?
Sabri yerine başkası olsa belkide o son pozisyona gerek bile kalmayacaktı.

Tek sulu Sabri mi? Neden ona yükleniyoruz, al sana Reira, gol atmak için Baroş'un ayağına bakıyorsun fakat oda sakat!
14 haftadır yenilmiyoruz, bel ki ligde ki 3cü yenilgimiz ama doğru düzgün top oynamadığımız ortada, ya genç kendini kanıtlamak isteyen birlerini alırsın bu takıma, ya da belli yaşın üstünde ki futbolcuları alır bir çok maçtan sonra saydırırsın takıma.

Bizim gönlümüz transferde değil, bizim gönlümüz kupada değil fakat acıkça gözüken yaralar neden kapatılmıyor?

Başarılar gelir geçer, asaletin bize yeter!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder